Tänker bara bli italienare till 50 %...

Kategori: Allmänt


Jag tror att jag och mina kära vänner redan börjar likna italienare mer och mer...
Sega och oeffektiva är vi ikväll!

Hur italienare är så framgångsrika kan jag inte förstå just nu, systemen och människorna (generellt) är väldigt oeffektiva (och ibland även ologiska).
Fast, egentligen kanske det är därför? För att de mår bra och inte stressar runt som idioter. Kan vara så också!
Jag ska se till att ta lite från båda hållen - vara effektiv men samtidigt inte stressa!

Hur som helst, väntar på att Maria-Luise & Michael ska komma hit för ett glas vin innan vi går ut. 
Himla tur att vi är i Milano och inte Västerås. Då hade nämligen barerna hunnit stänga innan vi kommit ut!

Oh, nu smsar M-L och säger att metron inte fungerar. Haha, kollektivtrafik är bra, men bara när den fungerar som den ska!

Och nu ringer Michael - han kom precis ur duschen. Haha. Oh my.

*tar lite mer vin i väntan*  (..tror faktiskt att Hyun har somnat..!)


Kommentarer

  • stefan.hailan, göte och william säger:

    Mr. Williams svolge canzone del cuore con Santana, lotta cercando di smorzare il suono, Ali ricevuto è Marzihe e sono andati a casa.

    Quanto il vino si beve, si addormentò Huyn di gioco o di stanchezza?

    Stefan ora punta alla mia txt e brusio di qualcosa che assolutamente nessuno capisce ...

    La speranza è uscito ora, ora è il italiensa sentle locuste canto, Andrea boaccelli, e tuo padre nella zona occidentale orecchio,

    E si va, o la madre. Scrive rapidamente, ma .....

    Comunque, lei ha trovato il mio, il tuo favvovin? Sembra Hyun ha qualcosa di più forte! -)



    Hailan vi saluto e vi mancherà domani (nel centro commerciale con Vas Marzihe) quando i vestiti sono al centro dell'attenzione!



    I, Daddy G, Victor e Calle sarà (se l'età degli uomini essiccatori) per aKate a Hällla e giocare a golf, ma sfidato Shit!



    Have a good one! Bambin Ciao!



    Göte spelar williams favorit låt med santana, lotta försöker dämpa ljudet, Ali fick skäll av Marzihe och de har gått hem.

    Hur mycket vin dricker du , somnade Huyn av fylla eller av trötthet?

    Nu pekar Stefan på min txt och surrar om nåt som absolut ingen förstår...

    Hoppas att ni kommit ut nu, nu är det italiensa blid johan som sjunger, andrea boaccelli, och din far i västra örat,

    E hon go eller, din mamma. Skriver fort men .....

    Hur som helst, hittade du mitt, ditt favvovin? Verkar som om Hyun fick nåt starkare!-)



    Hailan hälsar så mycket och kommer att sakna dig imorgon (shoppingrunda i Vås centrum med Marzihe) när kläderna är i blickfånget!



    Jag, pappa G, Victor och Calle kommer (om åldermännen orkar) att åkat till Hällla och spela golf,men faan trot!



    Ha det bra! Ciao bambina!

    2009-08-09 | 00:49:36
  • Johanna svarar säger:

    Hahaha, jag dör av skratt!

    Det enda jag kan säga är att ni drack betydligt mer än vad jag gjorde igår!



    Nej, tyvärr hittade vi inte vinet - så jakten fortsätter!

    Nejdå, Hyun var bara väldigt trött efter en intensiv dag på IKEA!



    Och vad ska min kära mor göra medan de andra shoppa/spelar golf? Eller skulle du med?



    Måste säga att ni lär er italienska där hemma fortare än vad jag gör här ;)

    2009-08-09 | 09:24:49

Kommentera inlägget här: