Ska det vara så ska det vara som jag vill att det ska vara..!

Kategori: Allmänt


När det kommer till att man ska bjuda hem folk på mat - då måste allt vara perfekt. Eller, nä, för då blir jag bara besviken, men det måste vara som jag tänkt mig! Och nu till fredag eftermiddag - när bara flickorna kommer - ska jag bjuda på tårta eller liknande. Då har jag äntligen bestämt mig för blåbärscheesecake. Men! Givetvis har min cheesecaketidning (Året Runt eller liknande - en riktig tanttidning, men det tycker vi om!) försvunnit! Förmodligen slängd och receptet finns inte på nätet! Jag vill inte göra någon annan slags blåbärscheesecake - för de är inte liknande alls. Usch, jag blir sur.
Vad ska jag hitta på som slår det då?! Blä. Jag känner mig helt uppgiven och vet inte alls vad jag ska hitta på...

 

Det är INTE en sån här blåbärscheesecake jag vill göra...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: