Sämsta veckan hittills?

Kategori: Allmänt

Nope. Klarade inte examen. Vad fan är det för skit?! Är så besviken på mig själv så att det finns inte! Själva ritningarna var mer eller mindre korrekta, dock hade jag inte hunnit med att göra ramar + info-ruta runt de flesta + att de var lite smutsiga.. Läraren sa att jag förstod och att inte det var något problem. Åhhhhhhhh. Well, får "tenta upp" i september. Yey.
Varit mer eller mindre förstörd den här veckan, men mår bättre nu. Skit samma!
Ledsen, stressad, prestationsångest, trött och allt vad det heter - men är pga pms, ingen sömn och massa i skolan. Egentligen mår jag bra! Well, efter hemska(!!) beskedet om Plot så gick jag hem och bytte om, tog en promenad i regnet (haha, kändes lite klyshigt att gå omkring och deppa i regn!) och ringde bästa mami. Tack! ♥
Sen gick jag in och storstädade rummet, gjorde ordentlig ansiktsrengörning och dusch. Nu sitter jag och äter min första måltid sen 15.00 igår. ...inte sådär jättebra kanske. Det blev lite nudlar då jag inte har någon aptit. Hoppas på bättre imorgon!
Sitter nu och andas ut framför TV'n en stund och ska alldeles strax sova! Ska bli underbart skönt.
På lördag skulle vi egentligen firas Cristina, Mario i Bolognas flickvän - som bor i Milano, men nu blev det flyttat till fredag och eftersom M-L med vänner bor här fre-lör kanske jag skippar det.. Bara apertivo imorgon kväll.
Sen ska jag ägna tid åt plugg - i bra takt med framförhållning. Jag vägrar att må så dåligt mer, om det inte är absolut nödvändigt!

Jag börjar få upp humöret nu. Nu behöver jag bara energi i form av sömn. Godnatt!

Kommentarer

  • mami säger:

    Tack för det inlägget, heja Johanna!!, bra att du tar motgångar på rätt sätt,

    Du är som man säger i min bransch, lösningsfokuserad, det är en toppen förmåga, superbra , eller som Vera sa Sjupejbjaaaa!

    Sov gott min älskling och hoppas du får en bra fredag, det är du värd

    ( Glöm inte att hälsa Montalbano, det är faktiskt vilktig!)

    Pussar i miljoner



    Mami

    2010-02-25 | 22:51:35
  • anna säger:

    Kämpa på Johanna. Du kommer fixa tentan i september. Njut av dina år i Milano!

    Kram

    2010-02-26 | 07:23:33
    Bloggadress: http://annagrosshennig.blogg.se/
  • Johanna svarar säger:

    Va söta ni är - tack!

    2010-02-26 | 11:25:33
  • Johnnathalie säger:

    Really great site man!!

    2011-02-17 | 19:42:57
    Bloggadress: http://johnnathalie.bloglyric.com

Kommentera inlägget här: