Home sweet home'

Kategori: Allmänt

- Ingen hit att Internet-tiden är begränsad här!

Nu sitter jag hemma i lägenheten och har precis ätit frukost/lunch med Cilla och förbannat jordens alla killar? haha, nej, inte riktigt så.. Men morgonen har varit sisådär när det gäller sånt.

Flygresan gick bra! Hamnade brevid en svensk, trevlig kvinna (vi 3 på vår rad var ungefär dem enda i hela planet..) så vi pratade lite.. Tog sen bussen in till Centralstationen där jag höll på att hamna i svarttaxi vilket jag inte förstod innan han konkade in min väska i en sliten privatbil. Då baxae jag ut den och tackade nej!
Väl hemma gick jag och Cilla och köpte med oss sushi hem och satt och skvallrade över lite lambrosco tills en svensk kille i min klass hörde av sig så vi åkte och träffade honom (Walid) och några svenska kompisar till honom på en bar. Jättetrevlig och snygg bar, så det tackar vi för, haha.

Idag ska jag packa upp, städa, tvätta, storhandla och sätta igång att plugga. Sen kommer Faye och ska bo här en vecka också! Mys.
Känns bra att vara hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: