MAT!

Kategori: Allmänt

Nu är det middag! Potatis, morötter & zucchini i ugn till stekt typ lövbiff och sallad med fetaost. Grekisk yoghurt till! (Jag försöker intala mig själv att jag ska minska på intaget av "pulversåser" men massa snuskiga tillsatser och istället köra på yoghurtsåser framöver..! Hög fetthalt, men mycket bättre än massa skit)
Potatisen (/vår ugn?) är dock lite seg, så tar ett tag...

Mitt rum ser lite ut som det brukar nu, lyckats städa bort shoppingpåsar och "klädlappar" nu, haha - papperskorgen är full! Calle shoppade en massa snyggt! Önskar att jag också kunde köpa så många plagg han köpte, haha, men det var han värd! Emma köpte också snygga grejer - främst jackan jag själv tittat länge på. Hoppas de är nöjda! Calle ringde (som jag bad honom) när de var framme på Arlanda och allt hade gått bra, bra :)

Nu - middag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: