..och ändå ville han gå ut!

Kategori: Allmänt

Haha! Just det, igår var jag ju ute med en av killarna jag träffade i lördags, han kom och hämtade mig och vi åkte till en jättetrevlig men rätt tom bar nära centralstationen (hehe, otippat men bra!). Trevlig kille, han är trettio år vilket jag tror kan vara anledningen till att han kändes mogen, hehe.. Vi satt och pratade över en (väldigt feminin) drink i flera timmar och jag kom inte hem förrän 01:30.. Tur att jag är ledig från lektioner idag!

När en kille man sitter på date med och vi pratar om staden där jag bor och att den är liten och han utbrister "är bilden på facebook där du står vid en sjö i 'kostymer' och cyklop där du bor?" är det svårt att hålla sig från skratt kan jag säga! Haha! Herregud, jag skrattade och skämdes lite - tack Bea ;)
Inte meningen att folk ska se den bilden sådär.. (Men, jag förklarade att SÅ lite stad är inte Västerås..)




Bilden han pratade om... Jag & Bea på gäddsafari i Dalarna.
Förmodligen ett av de minnen man kommer ha större delen av livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: