Trevlig kväll med japanskt, tjejsnack & vin!

Kategori: Allmänt

Klockan är snart tre och jag har precis hängt tvätt. Strax innan det följde jag med Anaïs en bit på väg hem efter en trevlig kväll! Vi började med mat på japansk restaurang innan vi gick tillbaka hem till mig för lite tjejsnack och vin.
Hon "bekräftade" att det var lugnt med henne att jag åkte till Paris, fick även lite detaljer om hennes bror, haha. Herregud, på ett positivt sätt, är det enda jag kan säga här än så länge.

Hur jag än försöker hitta någon trevlig italiensk kille verkar det hela tiden sluta med en fransman..? haha! Nej, ska inte ta ut så mycket i förväg, men en date i Paris; why not?

Nu måste jag sova om jag ska orka upp i tid imorgon! Ska försöka glömma allt som har med Frankrikes huvudstad att göra nu, för en stund, tills jag får hundraprocentigt besked av CSN och biljetter är bokade. För händer det inte vill jag inte bli besviken. Godnatt!



En aningen sliten & trött Johanna i behov av sömn?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: