Tisdag då! Två dagar kvar, sen vila!

Kategori: Allmänt

Oh. Jag har hittat chèvre ost!!! Samma märke som jag brukar köpa i Sverige, och är jättelycklig! Haha..
Lagade middag till Cilla & Rebekah igår; tunnt nötkött (vi hade köpt stor stek men luktade och såg suspekt ut så vi kastade den..), potatis i ugn och en varm sallad på ruccula, ugnsrostade rödbetor, soltorkade tomater och chèvre. Tzatziki (utan vitlök för mig.. haha) till. Gott med ordentlig mat!

Nu ska jag strax göra mig iordning för presentationen av projekt 2 inför företaget, förhoppningsvis tar det inte hela dagen då jag måste åka mot jobbet vid 16°°, och tänkte plugga historia medan de andra grupperna redovisar. Ska bli kul att se projekten från de andra klasserna! Särskilt de från de italienska klasserna..

Hah. För en gångs skull ligger jag steget före! Har kollat flygbiljetter inför jul.. Då easyjet slutar flyga från Stockholm till Milano kommer väl ännu fler vilja ha SAS-biljetterna så måste vara ute i ytterligare bättre tid i år. Än så länge är de billiga och sen har jag kollat på biljetter till Dubai på väg tillbaka hem till Milano. SAS tar över 10 000 sek så det är ju knappast ett alternativ. Norwegian däremot tog drygt 2 500 sek så lät bättre..!
Oh, snälla snälla snälla, jag vill!



Varm sallad.



Maaaaat! (Ursäkta bildkvalitén men min kamera har ju skaffat ny ägare....)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: