15 februari

Kategori: Allmänt

Godkväll! Eller ja, klockan är inte ens sju men börjar mörkna så känns sent! Har varit runt i lite ärenden idag och är helt slut - nu ska jag diska och ordna upp lite här hemma inför kvällen. Mysmiddag för åtta månader med min favorit pastarätt gjort av mannen, vin och efteråt minibakelser, färska jordgubbar & bubbel. Jag tar igen lyxlivet nu, hah, från när jag mått dåligt. Och tja, vi kan säga att jag jobbar på att sätta tillbaka de tappade kilona, hehe..

Bilder från en av mina andra favoritmiddagar här hemma.



Räkcocktail med perfekt Gavi-vin.



Laxfilé i ugn. Bakad i folie tillsammans med gul lök, citronskivor och persilja.
Saftigare lax får man leta efter. Underbart med smak av citronen!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej Johanna!



    Fin blogg - låter verkligen som du lever mitt i ett äventyr! Jag undrar över dina Milanotips! Vad gör du om du i stan om du har besök av en polare eller familj? Ställen att hänga på, saker du vill visa, bästa restaurangerna? Har du gjort en guide tidigare eller har du lust att dela med dig av ett par tips? Jag ska dit i helgen!



    Hälsningar,

    Emma

    2012-02-16 | 14:45:00
  • Johanna svarar säger:

    Hej! Skicka iväg ett mail till [email protected] så svarar jag gärna där :)

    2012-02-16 | 18:11:54
  • Johanna svarar säger:

    Skicka iväg ett mail till [email protected] så svarar jag gärna där :)

    2012-02-16 | 18:12:51

Kommentera inlägget här: