Söndagsfotboll & IKEA-trip

Kategori: Allmänt

Ok. Jag kanske är med! Varit och shoppat lite på IKEA men jag höll hårt i mannen när han försökte köpa nya påslakan (SÅ fina - både jag och mannen blev småkära) och lampskärm - jag sa "seeeeen, när jag har fast lön!" - ser ni? Jag börjar bli vuxen! Att pengarna skulle kommit från hans plånbok hör inte till. Så jag är lite stolt över mig själv idag. Vi kom ut med ett paket bestick, 3 vinglas och ett underlakan. Precis det vi var ute efter. Inte ens ett paket servetter extra. Så duktiga! 
 
Nu sitter vi och tittar på Siena - Inter och Förstår. ingen. ting. alls. Siena ligger sist i serien, Inter på fjärdeplats. Siena vinner aldrig och nu står det 3-1. Till SIENA! Alltså? Jag vet inte om Siena tar i från öronsnibbarna och ner i tåspetsarna när de spelar mot "bättre" (tja, enligt tabellen i alla fall..) lag, om Inter tänker "vi behöver inte ta i så ordentligt och slösa energi på ett pyttelag som Siena" eller om Inter helt enkelt är sämst. 3 nya spelar idag. Inters spelare ääär ju bra. Men tränaren? Ajajaj. Hur ska detta sluta..?
 
Klockan är snart halv fem och jag har inte lunchat än. Åt frukost i form av havregrynsgröt (!!!! 1-0 till mig mot sockerbriochen!) vid 12.30 så är inte akuthungrig. Men kanske ska ta mig en avocado med keso så jag håller mig till middagen ikväll? Nötfiléééé eventuellt med grönpepparsås. Stackars stackars lilla mig.....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: