Can't wait

Kategori: Allmänt

Hej! Morgonen var ju något av det segaste i denna värld, herregud. Men jag är pigg och glad nu! Bl.a. ett samtal från mormor&morfar piggade upp lite extra!
Lunchat har jag nyss gjort och ska snart göra mig iordning för lite presentshopping. Tänkte gå in och kolla lite grejer i världens shabby chic-butik som vi har på en tvärgata till vår men jag aldrig varit inne i. Tror de bl.a. har fina presentaskar! Mannen är hos sin advokat (meeeen va segt det är med juridiska grejer i Italien, gäller att inte ha bråttom om man säger så!) och när han kommer hem ska vi iväg och kolla kostym till honom. Jag can't wait att se D i kostym, blir första gången och jag tror risken för dreggel är stor, haha. 
 
D's lunch. Hur god ser den inte ut i sin enkelhet?
Men jag var inte sugen på det så blev en avocado, lite keso och en brödbit med tzatziki för mig!
 
Ny favorit! Vet att Lindt's med havssalt funnits länge i Sverige men jag har aldrig provat.
Nu har den kommit till Italien så jag passade på och den var så ju himla god! Oj.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: