Prosit!

Kategori: Allmänt

Min promenad vart tuffare än jag trodde. Höll på att svimma av! Inte av konditionsskäl utan allergin. Mycket gnäll om allergin? Jag fick skynda mig fram för att samla pensionspoäng på caféet på stora matbutiken tills D kom. Haha, kände mig så sorglig där jag satt för det såg ju ut som jag hade gråtit pga röda, tårögda ögon, en massa mysigt snörvel och en stor gingseng-kaffe. Trodde hela huvudet skulle svullna upp. Och då hade jag ändå knaprat i mig ett piller idag. BAH! Men snart kommer det regn regn regn så det får ju vara lite positivt i alla fall!
 
Nu sitter jag och väntar på killarna och sen ska vi ut och äta, mums mums. E&M kommer senare på tiramisu & bubbel för att fira Marcos födelsedag lite medan vi granskar bröllopsprogrammet - hoppas de blir nöjda..
Oj vad jag blev hungrig nu. Hamburgare it is!
 
Helg nu. Precis en vecka kvar till mamis födelsedag. Längtar så ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: