Svensk webb-TV

Kategori: Allmänt

Åh. Jag mådde inge vidare tidigare idag, men nu har jag proppat i mig olika preparat så nu jag mår rätt bra! Fast på bra humör har jag varit hela dagen! Började med att mannen köpte med sig frukost hem till mig som jag fick på sängen - måndagsmorgonlyx deluxe. Sen dess har jag pysslat om mig själv, tvättat all smutstvätt så vi kan välja och vraka (...) till resväskorna, gjort en god sallad till lunch och nu sitter jag framför svensk webbTV. Tidigare var det Bergs bärbara talkshow som ju är mysigt! Tidigare har jag haft rätt svårt för Therese Alshammar (helt utan hållande anledning) men hon verkar ju jättesöt! Så nu får jag skämmas lite.
Nu har jag istället hittat 4 stjärnors middag som jag aldrig hört talas om men än så länge gillar jag det! Perfekt underhållning fast lite tråkigt att de inte lagar så mycket mat. Och även om det inte är samma sak som Halv åtta hos mig påminner ju rätt mycket om det om man säger så..... (Just nu är vi hemma hos en vars dotter jag haft på mat hemma, hehe, dock som tur var utan poäng & TV-kamera) Men oh, det finns 40 avsnitt så jag har att göra!
 
Fick dessutom ett roligt samtal från en vän som alltid piggar upp! 
Nu ska jag fortsätta titta på det här och sen ska jag börja packa tror jag, blir ingen simskola ikväll.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: