Hemma igen

Kategori: Allmänt

Tillbaka hemma i Milano nu efter en helt underbar tur till Sverige. Förutom att jag inte lyckades träffa alla vänner kunde det inte blivit bättre, men mer om det sen. Jag har precis kommit ur en långdusch och gjort mig iordning extra inför arbetsintervjun imorgon, använt extra body butter, smörjt in fötterna med fet fotcreme och satt på bomullsstrumpor och ska nu måla naglarna. Ni vet, allt sånt som är superviktigt när man ska på intervju............
Ne, jag har absolut inga planer på att vara varken barbent eller barfota, men jag lär väl känna mig lite fräschare.
 
Mamma min tog flyget ner till franska rivieran idag med hennes vän Lina. Hon fick en resa dit som överraskning i födelsedagspresent av Lina - sämre kunde man ju ha det! Är så glad för hennes skull, mamma - drick gott rosé åt mig också!
 
Nu ska jag måla naglarna och stryka kläder vilket ju kanske känns lite viktigare inför morgondagen... 
 
 
Riktigt fin dag på sommarstugan fick vi i söndags. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: