Varmt...

Kategori: Allmänt

Pust. Det är så varmt (jag befinner mig i sängen då jag trivs bäst har, hehe) att jag nog måste ta en andra dusch för dagen. Svettas trots att jag inte ens rör på mig, men ska inte klaga för är överlycklig att värmen är här! Tyvärr ska det ju bli dåligt väder i helgen som förstör våra helgplaner lite. Främst ett kalas som Simones klasskompis tänkte ha i en park, men spöregnar det så känns det ju sådär... En annan plan som blev inställd är Inter-Parmamatchen. Enda Inter-matchen på länge som går under eftermiddagen så vi kunde gå och titta med Simone (hans första Inter/San Siro-match) men Inter har ju absolut inga spelare just nu så känns inge vidare att gå och titta. Får bli en annan gång!
Nu ska jag in i duschen, sminka mig och göra mig iordning för shopping!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: