Söndagkväll nu

Kategori: Allmänt

Hosh. Energin försvann helt nu så känns väldigt skönt med en kväll framför TV'n med gott vin och bara mannen som sällskap. Vi har haft en mycket bra helg trots vädret! Vi avlsutade med massor av skratt och skrik med Monopol innan Simo nu åkt hem till sin mamma. Märker av att Simone börjar bli äldre nu och det är så härligt att vara med om hans utveckling (kan man säga utveckling?). Hoppas verkligen jag får vara med i framtiden också, jag har roliga historier att berätta för honom när han blir äldre, hehe, för att göra honom lagom generad... Att jag fortfarande förhoppningsvis är hyfsat ung (jag vet, lite sjukt, det är 15 år mellan mig & D och 16 mellan mig och S) när han närmar sig vuxen ålder gör det ännu roligare! Borde skriva ner allt så jag inte glömmer...
 
Jag och Davide har haft lite diskussioner om vad vi bör ha med oss för kläder till Sverige. Det känns som det är lite för varmt för dunjacka men samtidigt för kallt för, tja, kavajväder. Men det är bättre att ha det lite för varmt än för kallt så blir nog dunjacka/ullkappa! Stämmer väderprognosen får vi lite sol i alla fall, tyvärr inte på mamis dag så hoppas allt folk får plats inomhus. Min fina mamma fyller snart snart snart 50 år!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: