Bra start på dagen

Kategori: Allmänt

Jag tycker man borde börja varje morgon med en arbetsintervju. Åtminstone om det är för ett intressant jobb. Jag får en kick och det är så trevligt, haha, kanske inte alla som känner så, men jag gillar det. Oftast.
När jag satt och väntar idag på kontoret kommer det in en man jag känner igen och det visar sig vara en som jag varit på intervju hos tidigare, på ett annat företag. Och han skulle vara med på den här intervjun också! Så jag fick det bekräftat - utan kontakter är det svårt att få jobb! Hur som helst gick nog intervjun bra och det är ett väldigt intressant jobb. Vi får se hur det går!
 
Nu ska jag ordna lite här hemma, tvätta lite, städa undan och kanske dammsuga. Suki verkar vilja släppa all sin vinterpäls nu och jag håller på att bli tokig! Hatar katthår överallt! Min allergi gör det inte direkt lättare. Hade jag inte varit så kär i henne hade vi nog gett bort henne vid det här laget... Men jag klarar inte det.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: