Långpromenader

Kategori: Allmänt

Jag drömde inatt att jag skulle till Kiruna. GÅ. Från Västerås antar jag? Vet att jag planerade att jag ju kände folk i Sala, Uppsala osv för olika stopp. Men själva grejen med det hela förstår jag inte. Kiruna är ju fint och delar av min släkt kommer ju därifrån, men just ta en långpromenad dit vet jag inte alls om jag har lust med...
 
Trevligare sak är att företaget jag var på intervju hos i onsdags redan har ringt mig för en andra intervju. Heja! Håll en tumme! 
 
Nu sitter jag och målar naglarna, ska äta en kanelbulle (den svalnar för tillfället) och sen ta en långpromenad (dock inte i längd med Kiruna, men nästan!) och möta upp D vid en matbutik för att storhandla när han är klar hos frisör och på gymmet. Som tur är skiner inte solen så starkt idag så lär inte svettas ihjäl i alla fall.. puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: