Sockersug

Kategori: Allmänt

Åh. Nu har jag bestämt mig. Ska unna mig lite vardagslyx! Men hur kan jag inte avslöja än men det känns så bra! Innan detta och all städning måste jag ta mig till bageriet på hörnet för någon typ av kolhydrater. Min kropp skriker. Inte meningen att jag ska äta sånt men idag har jag inget val. Jag behöver snabba kolhydrater! Mums. Sött eller salt har jag dock inte bestämt mig för än. 
 
Efterrätter på mamis fest. Tyvärr var alla så snabba att jag inte hann ta kort innan de börjat på dem.
Blåbär- och kardemummacheesecake som mami gjort, Evas världens bästa sommartårta
(jag mosade i mig inte bara en bit och längtar redan till nästa gång) och tiramisu som min fina man gjort.
Allt var SÅ gott. Jag hade gjort mycket för att stå där nu...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: