Fredag då

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Nyss varit ute för frukost, sån härlig morgon. Att ta en promenad innan 10°° i bara en tunn skjorta och inte frysa. Alls. Sommarväder. Åtminstone svensk sommar. Kan inte få nog. Nu är jag igång att sminka mig innan jag ska iväg på presentasksjakt, hann nämligen inte det igår.
 
Men. Något jag hann igår var att hitta och köpa kostym till D. Han var så snygg! Och jag fick den i färgen jag ville, en mörk grå kostym, vit skjorta och svarta accessoarer. Mmmmm. Hehe. MEN nu är jag (och Simone) ensam om att inte hittat mina grejer. Lite ångest har jag för har verkligen inte sett en enda klänning jag vill ha irl. Får hoppas på den svenska marknaden...
 
Annars idag har jag inga direkta planer, i eftermiddag ska vi storhandla, ikväll blir det hamburgemiddag ute med Simone, Elena & Marco och därefter ska vi hem till oss och gå igenom bröllopsprogrammet jag gjort. Hoppas inte regnet kommer.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: