Börjar må bättre!

Kategori: Allmänt

Alltså det här gick ju inte så bra. Alls. Tänkte sova tidigt idag, men så pluggade jag lite och tiden bara försvann! Imorse försov jag mig också - vaknade 08:07 istället för 07:00. Hah. Stress! Men hann så jag åkte hemifrån strax före 07:45, vilket är jäkligt bra för att vara mig!

Började Projekt 4 idag, första delen blir bara teori och jag fick läraren som jag hoppades på! Han liknar Salem Al Fakir lite, haha, och verkar super! Sen gick jag och Iva och åt lunch innan vi mötte upp resten av CMF-gruppen och gjorde klart för morgonens inlämning av mönster.  Lär bli asläckert!

Istället för historia & italienska gick jag hem och sov några timmar så nu mår jag lite bättre.
Sen gick jag och handlade lite och lagade middag här hemma, pannbiffar, couscous & stekta grönsaker.




Middag; stekte aubergine, zucchini, gul paprika & champinjoner.



Nötfärs, fetaost & hackad, färsk basilika. Tyvärr kryddade jag alldeles för lite!
Och ströbröd & ägg!



Här var de fortfarande fina, sen rasade dem samman lite.. hah'



Pannbiffar med feta & färsk basilika, blandad grönsallad med stekta grönsaker,
couscous och lite färska cocktailtomater brevid. Serverades med grekisk yoghurt, haha.


Nu måste jag byta om, ta bort smink och ssssssova! Imorgon måste jag verkligen upp 07°° för att hinna tvätta håret och allt innan jag ska möta E för att göra klart modell för projekt 2 kl. 09°°.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: