Nej nu ni!

Kategori: Allmänt

Jag har inte sovit sen jag gick upp i går morse, börjar nu bli riktigt trött och har huvudvärk.
Men jag hann klart med modellen och jag fick 29 (!!) på den! (30 är högst) - så jag är väldigt nöjd!
OCH jag klarade konsten! Helt sjukt underbart! Vet dock inte om jag är helt värd det, men när det kommer till konst skiter jag i det!
Jag ska fira med att låta mig kolla på fotbollen ikväll! (får dock se om jag orkar hela matchen..) Låååt Inter vinna! Herregud, i serie A är det bara 1 poäng mellan Inter & Milan nu så jag är orolig över att Milan går om.. NejNejNej.

Hur som - nu ska jag städa undan i köket efter allt modellbygge, och sen rita lite geometri innan det är dags för fotboll! Efteråt ska jag försöka orka planera upp inför morgondagens ritningar i alla fall. Har hur mycket som helst att rita och jag är inte alls bra på det! UH. Men måste nog sova inatt om jag ska överleva :)
Nu - städa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: