Jag sparar på allt skit!?

Kategori: Allmänt

Kom precis ur duschen. Inte så mycket tid innan vi ska åka och kolla på matchen. Börjat rensa i mitt rum, bytt lite plats på möbler och annat. Dammsugaren och trasorna är i full aktivitet! Men har inte hunnit klart och måste göra mig iordning, får fortsätta ikväll eller imorgon. Men bra blir det! Ställer in allt "småplock", skolpärmar och grejer i garderoben så att det slipper synas, vilket gör mycket.

Så fort jag får CSN måste jag till IKEA och köpa en bokhylla & tavelramar. Tidigare tänkte jag skaffa gardiner, men då ingen gardinstång finns och att börja borra i väggarna vill jag inte hur som helst - men nu hittade Cilla nå gardinstänger som man bara behöver skruva lite. Perfekt! Mitt rum är så kalt! Men med gardiner, tavlor och två hyllor (en är redan inköpt) blir det nog fint!
Men jag måste vänta på CSN! Fram tills dess ska jag leva bra. Måste verkligen det har jag insett nu. På tiden liksom..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: