Söndag som den ska vara.

Kategori: Allmänt

Söndag och jag sitter och pluggar! Delar av släkten är hos mormor&morfar och firar mormors födelsedag och andra släktingar fyller år (Auguri ancora, Katarina!) - och jag är inte med och firar någonstans! Saknar släkt, vänner och familj måste jag säga. Men samtidigt börjar jag verkligen ordna ett liv här och allt handlar inte längre om skola och att plugga (..även om största delen av tiden ägnas åt just det, men det är en annan sak..) vilket känns väldigt, väldigt bra! Bor i princip helt och hållet i Davides lägenhet nu, känns som hemma, det är möblerat som ett hem - och snyggt och senast vi var på IKEA och köpte hem nya grejer var igår. Har dock kvar andra lägenheten där jag spenderar tid för skola. Känns lite konstigt och onödigt, men så får det vara tills juli då jag och Cilla sagt upp kontraktet tills dess!

Jag sitter nu och pluggar, gör bildresearch till slutprojektet och ordnar annat för projektet som vi har slutpresentation för på torsdag. Herregud, det är fortfarande mycket att göra men det får gå bra!
Mannen min monterar grejer vi köpte på IKEA och har sig - blir finare och finare här hemma!



Mysigare att plugga/montera med sällskap av levande ljus & våriga tulpaner!


Kommentarer

  • Martina säger:

    Hej!

    Kom in på din blogg av ren slump. Jag är nyinflyttad till Milano..har du några bra tips att dela med dig?

    Hoppas!



    Ciao Martina

    2012-02-20 | 09:07:33
  • Johanna svarar säger:

    Hej Martina,

    Skicka iväg ett mail till [email protected] så kan jag säkert ha några tips, hehe :)



    Johanna

    2012-02-20 | 12:09:58

Kommentera inlägget här: