Bra vecka

Kategori: Allmänt

Det är ju måndag idag. Och ingen intressant fotbollsmatch! Åhhhh. Så jag har bokat upp mannen för middag och myskväll. Det är nämligen så att vi tittat på fotbollsmatcher onsdag-, torsdag- fredag- och söndagkväll. (Under lördagen var det Ringaren i Notre Dame istället) Och imorgon är det Barcelona-Milan som måste ses och på torsdag ska vi se Inter-Tottenham live. Jag gillar att titta på fotboll, fast främst Inter då, men nu börjar det gå till överdrift här hemma tycker jag. Och när vi har Simone här blir det inte så mycket tid för bara oss. Så. Ikväll blir det ingen fotboll alls. Utan myskväll. Kanske t.o.m. ska tända ett ljus? 
 
Vad händer den här veckan då?
Förutom det vanliga jobbsökandet etc måste jag ta tag i en website och så blir det simskola ikväll, mathandling + fotbollskväll imorgon, torsdagkväll ska spenderas på San Siro, fredagen blir det nog storstädning, lördagen pizzadate med D's kusiner & ev. leta bröllopskläder och på söndag vill jag ha sol och en fin promenad. Någon kväll ska vi förmodligen på middags- och biodate med E&M också. 
 
Nu ska jag äta lite choklad och titta igenom ett par bloggar innan D kommer hem (från gymmet, jag äter choklad och han bygger bara på musklerna ännu mer...) för då lär jag göra mig iordning inför somskolsbesöket!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: